Son123 bende diş tedavisi olduğum dönemde hamile olduğumu öğrenmiştim, anestezi aldım, diş röntgeni çektırdim, iki kutu ağır antibiyotik kullandım, bir kutu arvales bitirdim.. bende paniklemiştim acaba bişey olur mu diye ama çok şükür hiçbir sıkıntı çıkmadı oğlum şimdi 3 buçuk yaşında gayet sağlıklı
kalbinizi bozmayın onlar çok korunaklı bir yerde, eğer gebelik varsa bile Rabbim koruyor