Elifmm Doktorumuzu biraz dinlemek gerekiyor bangır bangır bagiriyorlar zaten marka vermelerine gerek yok şekerin zararlarıni bahsediyorlar, beyin gelişimine ne denli zarar verildiğini anlatıyorlar. İlla arı mama demek zorunda değiller zaten bir markayı kimse kötüleyemez.
Tabi dedigim gibi herkesin kendi yavrusu, herkes kendi yavrusu için en iyisini bilir. İleri ki yaşamında diyabet olmaması için bugünden sağlıklı beslenmeli.