Kezban_yldz 4 aylıkken geçti diyebilirim açıkçası hiç sağıp kontrol etmedim sütümü ama günlük çiş sayısı baya fazlaydı ve kilo alımı da iyi olduğu için kendimi endişelendirmedim stres yaparsanız o daha kötü olur sizin için emin olun bebekler aç durmazlar zaten her türlü anlarsınız aç bebeği