Selam hanımlar kızımın 1 haftadır balgamı var doktora götürdüm antibiyotik yazdı 3 gün kullan bırak dedi. Ve hava verdi onlara devam ediyorum fakat hala balgamı geçmedi. Bugün tekrar götürdüm havaya devam et dedi ama acaba balgam söktürücü şurup yazdırsam mı bilemedim. Çok hırıltısı var sanki hiç bişey fayda etmedi 😢 birde bildiğiniz balgam sökücü şurup varmı ?