ilkgozbebegim Arkadaşlar adetten sonra kahverengi akıntı sebebini bilen var mi arastirmama rağmen kesin sonuç bulamadım oğluma ilk hamile kaldığımda olmuştu yerleşme kanamasiymis ama şimdi neden oluyor bilemedim
Berfe ilkgozbebegim Benimde aynı ya adetim bitti kaç gündür çamur gibi akıntım var sinirlerimi bozuyor 😒
Emine ilkgozbebegim bu kadar mı tesadüf olur bende internette bunu araştırıyorum benimde oldu test yaptım hatta. yumurtlama döneminde kanama olabiliyor yazıyor ama bilmiyorum inşallah bilen biri çıkar
Eylul2018 ilkgozbebegim Doğumdan sonra hormonlardan mı ney bende de oluştu ama uzun aürüyor bide arada kanama oluyor adetim normalde 4 günde biterdi şimdi sondaki gelen akıntıyla 10 günü buluyor. Doktora da gitmeye eriniyorum 😩
ilkgozbebegim Berfe ya neden böyle oluyor ki hamilelik belirtisi olmasından korkuyorum bende ama daha yeni oldum adet
Berfe ilkgozbebegim yok değil çünkü bende spiral takılı ve bir kaç gün önce doktor kontrolünden geçtim yani ben değilim
denizel Emine bende aynı şekilde şimdi değil ama yumurtlama dönemine yakın leke oldu ve hala adet olmadım. Döngüm 40-45 gün arası 52. Gün bugün. Test yaptım hamile değilim. Doğum sonrası düzene girmişti aslında 8 ay oldu doğum yapalı.
ilkgozbebegim Emine belki de doğrudur yumurtlama belirtisidir ya dikkat edeyim bari bu aralar bilen biri de çıkmadı yanlız değilmişim
ilkgozbebegim denizel benimki de düzene girdi ama temizlemdikten 4 gün sonra akıntı başladı demekki yumurtlama dönemindeyiz
Deletedmom136 Bende düzenli adet oluyodum ama bu ay olmadım bi de ara ara kahverengi akıntım oluyor normaldir umarım
ilkgozbebegim Eylul2018 kadın doğumu unutmuşum önünden bile geçerken korkuyorum bende gitmeye spiral taktırmak için bile gitmedim