Aysee_38 Başım agrır normalde aç kaldığımda. Ne yapıcam bilmiyorum. Bu zamana kadar tutmadım ama tutmak istiyorum. Tavsiyeleriniz nelerdir
begonvilkokusu Ben hep tutuyorum auralı migrenim var dayanamayacak gibi olursan uykuya ver kendini eğer bebeğine bakacak birisi varsa tabi hergün ağırmaz cünkü sanmıyorum
Aysee_38 begonvilkokusu bebege bakacak kimse yok. Gurbetteyiz eşimle ben dönüşümlü bakıyoruz. Öğretmeniz. Nasıl olacak bilmiyorum. Uyku diyorsun ama açken nasıl uyuyacz 😑 bilemedim ne yapsam ya. Çok korkuyorum dayanamam diye