-Mucizem kaka testi yapıldı zaten mukuslu çıktı bağırsak enfeksiyonu denildi. 3,4 gün antibiyotik kullandık hiç bir iyilesme olmayınca tekrar gittik tekrar kaka testi yapıldı ve rota olduğu anlaşıldı. Kaka testi istediklerinde herşeye bakılıyor sanıyordum. Şikayetlerimiz belliydi doktor olan onlar rota var mı diye de bakilmaliydi. Çok teşekkür ederim.