sevgiikra üzülmeyin hiç bence daha güzel ben eğer kızım senenin başında doğmus olsaydı hemen ardından birdaha olsun ikisi aynı sene doğumlu olup aynı yaşta aynı okula gitsin istiyordum ama olmadı ikiz gibi büyüsünler çok isterdim birbirlerine göz kulak olurlar 🌸 sağlıcakla alın kucagınıza