Oğlumun kalsiyumu yüksek çıkıyor. Doğduğunda 11’lerdeydi değerleri şimdi üst sınır 10 iken yine 11’e yakın çıkıyor. Doktor bir şey olmaz deyip geçiştiriyor internette taş oluşumuna sebep olabilir falan yazıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Sebebi ne olabilir, ne yapılabilir?