Eloo005 Ben taşınırken detaysız üst temizliği yaptım. Can kapı yerleri sildim, yerler eşya gelince yine batıyo sabit kalacak eşya yerleri ve bir odaya ayakkabıyla sokmadım oralar temiz kaldı. Sonra eşyaları yerleştirirken dolapları sildim yerleştirdim, mutfağı da öyle yaptım. Banyo ve tuvaleti eve geçtikten sonra temizleyin, çünkü nakliyeciler kullanıyo iğrenç oluyo yine. Yani bence o parayı vermeden halledebilirsiniz