Medusa Merhaba kızlar. 4.5 aylık bebeğim var, sadece anne sütü alıyor ve kilosu gayet iyi şu an. Diyetisyen yardımı ile Doğum kilolarımdan kurtulmak istiyorum. Bütçemi aşırı zorlamayacak, aylık olarak ödeme yapacağım mesela İzmir Bornova civarı olabilir Konak vs merkezi, ulaşımı kolay olan bir yer olabilir, bir diyetisyen arayışındayım. Tanıdığınız bildiğiniz duyduğunuz memnun kaldığınız diyetisyen var mı bildiğiniz?
Tugbabu59 Bi arkadasım war Bi bakın uyarsa https://instagram.com/dyt.beyzacetinkaya?igshid=1trwl94m36q12
Flzzz https://instagram.com/dyt.sumeyyeyan?igshid=mrdksb18q8n4 kesinlikle oneririm bütcenizede uygundur insallah fiyatlari cok pahali degil diger yerlere gore