Biz eczaneye sorduk bize hipp dedi en iyisi içerik olarak ama tabiki sma filanda ben iyi diye duydum benim bebeğim hiç garipsemedi tadını sanki emziriyormuşum gibi onuda içti ama şuan biberonu görünce kafayı çeviriyor mama serüvenimiz bitmiş durumda..:(