amansallagitsin senemmgncr icimin hic bir urununu begenmyrm malesef ne yogurt ne kefir bn sutas sevyrm sutas yogurt kefir ama kizm kefir sevemedi malesef daha da almadm ama altinkilic alan cok var oneren de birde onu dencm
Alya-Sena senemmgncr altinkilic aliyorum sadesini bebegm sevmedi hic bende muzlusunu aliyorum yarim cay bardagi iciyor
Azyef senemmgncr migrostan ya da carrefourdan kefirzadem markasını alıyorum onu bulamazsam sütaş kafkefir alıyorum .
Klymeneninatlasi senemmgncr içim sade veriyorum ben severek içiyor altınkılıç litre olarak denk geldi hep alınca bitmiyor ama onuda seviyor benim oğlan
maniera senemmgncr altınkılıç laktozsuz alın bizim doktorumuz önerdmişti o zamandan beri hep ondan alırız 👌🏻
kitapkurdubebeninanasi senemmgncr kefirzadem en iyisi bence doktorumuz onu önermişti. 2 senedir oğluma onu veriyorum içimi pek önermiyorlar
Asyaveannesi04 senemmgncr en güzeli kefirzadem, içimin hiç bir ürününü almayın kaşar peynirinden bilmem kaç oranı patatesmiş🤦🏻♀️