Elisarli Aptamil presyneo mama 1 numara kullanıyoruz bebeğim 6.ayını doldurduktan sonra aynı mamanın 2 numarasına mı geçmeliyim yoksa normal aptamil 2 ye mi geçmeliyim kararsız kaldım