Belinays Merhaba anneler dün kızıma 18 ay aşılarini yaptırdım bu gün kızarmış o bölge de ateş var ve sert beze gibi elime geliyor doktora götürdüm asi sonrası reaksiyonu dedi yan etkisi herlde başına gelen var mı iki güne geçmezse antibiyotik baslicaz dedi
keskebirazuyusam Benim oğluma kolundan yapılmıştı 18 ay aşısı ve aşı olan kolu balon gibi şişip mosmor oldu. Günlerce anne acıyor diye ağladı yavrum, doktora götürdük aynı şekilde aşı sonrası olabilir dedi. 2-3 gün sonra geçmişti çok şükür