Busr_1992 Bebekleriniz kaç kiloda doğdu ilk ayın sonunda kaç kilo aldırdınız ve 1 numara bezi kaç aya kadar kullandınız
Olimbonii Busr_1992 3.300 dogdu 1 numarati 1 ay kullandik sonra 2 ye gectik suan 5 bucuk aylik 4 numara kullaniyoruz 8 kilo
grkmediz Busr_1992 4doğdu 300gr eksildi. Bir ayda bir kilo falan aldı ama mama da kullandık anne sütü ile birlikte,şu an 40 günlük elimdeki son 2leri kullanıp 3e geçicem tahminen şu an 4500 gr. 1 numarayı 168tane kullandım ama gün olarak bilmiyorum açıkçası
BalkizimBaloglum2 3 kilo 330 gram dogdu oglum 1 ay 5 liloyu gecti 1 nolu bezi hic kullanamadim desem yeri 5 buçuk aylik 5 no kullaniyorum şuan
Busr_1992 BalkizimBaloglum2 maşşallah benimde 2 aylık kızım anca 6 ya doğru gidiyor dah da 1 numara kullanıyorum kalmasın diye ,güzel kilo aldırmışsınız
Suuu00 Eğer sleepy kullanıyorsın diğer bezlere göre kalıbı küçük aklında olsun tatlım baby turco tavsiye ederim ☺️
BalkizimBaloglum2 Busr_1992 anne sütü aliyor ya çocuğun yapısıyla alakalı kizimda anne sutu aldi 2 yasina kadar 3 yasinda 13 kilo mesela
Gurleremine 2300 doğduk 26 günlüğüz 3600 olduk🤗 1 numaralı bezi sadece ilk paket bitene kadar kullandık hatta sonlara doğru baya sızdırıyordu(sleepy)