K77 gunessss ben bir çay bardağına bir çay kaşığı koyuyordum. Kaynamış suya katıyordum dibe çökünce içiyordum.
lceLady gunessss Kime, sizemi bebegemi? 1 çay bardak kaynamış ılımıs suya 1 cay kasıgı kimyon katıp sabah aksam 1 cay kasıgı bebege veriyordum gaz için. 2 günde bir tazeleyip yenisini yapardım
Honki_Ponki gunessss tohum olanını yapıcaksan normal demleme gibi yapıyordum ben yani rezeneyindemler gibi bir fincan kaynamış suya bir tatlı kasıgı koyarak 5dk demleyip öle tüketirdim ama demlerken üstü kapalı demle çünki bubarıyla ucuyor faydalısı