bal_cocuk _-annee asya hastanesi oğuz hoca kesinlikle bir kere giidn kendiniz görün zaten sonra asla bırakmak istemeyeceksiniz. 3 doktor değiştirdim ben oguz hocayı bulana kadar
Haticemree _-annee benim doktorum da Avrasya Hastanesi’nde Fatma hanım’da çok iyi bir doktor ama doğumu falan artık bayağı pahalandı 20 milyar olduğunu duydum
Hediyeslla Ezosum ilk muayenede vazgececektim çünkü çok sert duruyordu hatta eşim hiç istemiyordu çok soğuk suratsız diye ama iyi ki vazgeçmedim devam ettiğimiz süreçten doğuma kadar çok güzel ilgilendi
Haticemree Ezosum vallahi ben 3000 bine doğurdum 3 sene önce. 5 ay önce yan komşum doğum yaptı 12.000 dedi geçen komşuma gittiğimde 20 olmuş dedi
Haticemree Ezosum ben de şoklardayım yani eşime dedim biz 2 çocuğu yapana kadar herhalde 50-60.000 olur hastane 😀😬
Haticemree Ezosum duyunca ben de şok oldum yani lüks hastanelerde yüz 150.000 olduğunu duydum da yani küçükköy’de bir hastanede de 20-30 milyara doğum yapmak bilemedim yani 😬
Haticemree Ezosum ayy sezeryan doğumda bilemiyorum devleti 😀 artık Allah yardımcımız olsun ya. Yada doğurmak 👍😬
birtatlivera _-annee İran Caddesi Dr. Yusuf Hakan Turan. 👍🏻 Canım doktorum, ülkenin öbür ucuna gitse ona giderdim yine…
Narim _-annee kesinlikle asya hastanesi oğuz güler çok çook iyi bi doktor 2 ay önce doğum yaptım ilgisi alakası mükemmeldi sezeryan oldum maşallah hemen ayaklandım