Benim bebeğim de 2.5 aylıkken koltuktan düşmüştü ve halıya değil sert zemine parkelerimiz normal parkelerden değil taş. Çok panik olduk tabi acil servise götürdük ama onlar da bir şey yapmıyorlar reflekslerini kontrol ettiler göz takibine baktılar 2 saat kontrol edin dediler sadece. Kusma, gözde kayma, nöbet gibi şeyler olursa getirin dediler. Çok şükür bir şey olmadı. Halıya düştüyse bence bir sıkıntı yoktur içinizi rahat tutun. Hatta ben uyutmayayım mı dedim doktora hayır uyursa uyanması için zorlamayın bırakın uyusun demişti.