Kızlar doğum yapalı 16 gün oldu bebeğim solunum sıkıntısı olduğu için küvezde tutuluyor henüz kucağıma alamadım hiç emziremedim hergun hastane ye gidip görüp geliyorum giderken süt götürüyorm doğumdan 1 gün sonra çıktım eve gelip duş aldım süt sağmaya başladım dördüncü gün az az sütüm geldi lansinoh un sağma makinası ni kullanıyorum şu 3 gündür sağım yaparken göğüs ucu çok acıyor anlamadım günde 4 bazende 5 kez 3 saat arayla sağiyorum lansinoh krem aldım ama yine acıyor bebek geldiginde emziremem diye korkuyorum sağım yapan anneler acaba bı öneriniz var mı biseyi yanlış mı yapıyorum yada böyle olması normal mi zaten süt az geliyor diye canım çok sıkkın bide üstüne bu aşırı endişelendirdi beni emziremezsem diye korktum