Kızlar 3 ay 1 günlük oğlum var bundan bir hafta önce kontrole gittik bebeğim bir aya yakın vakitte 450 gram falan almıştı. Çok üzüldüm süreli emziriyorum elimden geldiğince ama sünnet de oldu. Hani kontrole de o hafta gittik. Doktor sünnet yüzünden de olabilir dedi ama 10 gün sonra kontrole gelin eğer kilo alımı yeterli değilse kan ve idrar tahlili isteyeceğim dedi. Çok üzgünüm günlerdir. Hani önceden mamayla destekli gidiyrodum ama sevinmiştim sütüm artık yetiyor mamayı bıraktım diye. Şimdi tekrardan başlama fikri kötü değil tabiki ama beni üzüyor