Semayusuf Kızlar doğum yapalı yaklaşık iki ay oldu hamilelikte göbekte oluşan kahverengi çizgi geçmedi ben geçecek sanıyordum bu çizgiden olan ve geçen var mı geçtiyse ne zaman geçti
Fusunf Semayusuf 13 ay oldu daha yeni geçti düşünün bende hep sinir oluyordum ona hamileyken takmıyordum da şonra takmaya başlamıştım neyse ki geçti
Threechildmother Semayusuf benimde ta bi baştan bı başa o çizgiden vardı 5 ay oldu doğum yapalı rengi açılmaya başlamış yani anca geçiyo canım
Kerem_k1 Semayusuf nerdeyse 9 ay olacak doğum yapalı şimdilerde silik çizgi olarak hafif var yine. Ne zaman geçer bilmiyorum . Siz söyleyene kadar ona dikkat etmek aklımın ucundan geçmedi.
biimiyomyardimet Semayusuf 14 aylık kızım var hala geçmedi benim çoook silikte olsa duruyor yapıyla alakalı belki de bir arkadaşımda son haftasında çıktı çizgi doğumdan sonra da hemen silindi 😅
Semayusuf biimiyomyardimet demek hormonların da etkisi var vücuttan vücuda değişiyor benim iki ay oldu hala duruyor pek silikleşmedi