Junioraras61 Kızlar bebeğim 2 ay 10 günlük ana kucağı pusetine tekrar bir kılıf almaya gerek Var mi altında bel destek için bir parçası vae ama bilemedim buraya da resim.bie türlü ekleyemedim oyuzden gösteriyorum arabamızı🙄 nasıl da resim ekleniyor 😂
kasimonbes Junioraras61 Sevgili annemiz https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Junioraras61 Azraada58 nerden aldınız peki bir markası varmı bizde sadece sünger gibi bişey var belin altına konmus
Azraada58 Junioraras61 e bebekte internette var canm puset minderi ben internetten takım almıştım bayada kullandık sonra yazın sıcak oldu kaldırdım e bebekten delikli hava aldıran ince minder var ondan almıştım
Junioraras61 aylinpala memnun kaldınız mı hangi markasını almıştınız sizce bir farkı oluyor mu gerek varmi
aylinpala Junioraras61 kaldım hastaneden çıkarken baya kilo kaybetmişti ufacıktı, iki büklüm kalıyordu. Sanırım sevibebeydi emin değilim öylesine bi şey almıştık 3 aylık olunca bıraktık