Merhaba anneler ben Gaziantep’te yaşıyorum ve depremden sonra korkudan sütüm kesildi 3.5aylik bebeğim var mecbur sadece mamayla besliyorum Bebelac veriyordum ama artık onu içmemeye başladı sma aldım bu sefer ama tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacım var sizce hangisi iyi