Syma0052- Çoklu besin alerjisi var oğlumun bağırsak tepkili ek gıdadan beri kan olmuyor mukus yok ama gece olan gaz sancıları artık gündüzde var çok yoğun ve uzun gaz çıkışları oluyor ve geceleri çıkardıktan sonra ağlıyor artık çaresiz kaldım 😔yaşayan birisi var mı böyle bir durum
Mina0106 Syma0052- biz de 9 aylığız ve gece gaz sorunu maalesef bizde de var 😔 Gündüz herhangi bir süt ürünü tükkettiyse gece gazdan uyuyamıyor…
Syma0052- Sizinde mi alerjiniz var 1 yaşta biter çok yüksek ihtimal dediler sanki gittikçe artıyor bizim ki
Anneoldum35 Syma0052- benim de bebegım 5 aylık bı ıkı haftadır peynır ve kek pogaca gıbı seyler yıyorum cocuk gazından uyuyamıyor saatlerce uyutmaya calısıyorumn sınırlerım bozukuyor sonunda,bıraz hafıfledı mı sızın,alerjık bebek bebımkıde