Benim oğlumda doktor sen istediğini ye fazlaysa gazlı bebek demişti bende hiç kasmadan yedim ve gram gazım yoktu şimdi kızım oldu gazlı yine istediğimi yiyorum bebek gazlıysa ve buna yatkınsa maalesef sen yemesende oluyor 2-3 gün asla gaz yapan bi şey yemedim yine sancılandı dün lahana sarması yedim gazı olmadı bugğn bi şey yemedim gaz yapcak kıvrandı durdu