Idontmuhattap Bel ağrısı şikayeti ile doktora gittim romatizma ve bel fıtığı başlangıcı var de. Bu fıtık neden olur ve ilerlememesi için ne yapabilirim bilen var mı
gulnihalce Idontmuhattap fitik bir anda degil ama zamanla olusam bir surecmis. Ne kadar muzdaribim bi bilseniz. Cok sukur su an iyiyim. Bel egzersizleri ve fizik tedavi cok iyi geliyor. Birde baslangici demisler bu iyi bir sey. Kendinize dikkat edin agir kaldirmayin. Umarim ilerlemez