[silindi] Sydagn ben beklemıyorum 5 sn falan durup hemen cekıyorum hıcbır zararı yok tum doktorlar onerıyor zaten korkmanıza gerek yok gonul rahatlıgıyla kullanın
kerem_imm Sydagn evet yumuşatıyor. Ben sıkıp hemen çekiyorum. Çok doluysa burnu tekrarlıyorum. Rahatsız olmaz merak etme
Bebegim_ben Sydagn canm bebekler ağladığında ve oda nemsiz oldugunda oyle oluyor hasta oldugu icin değil deniz suyu kulan aspiratorle cek eczaneyw derdini anlat verir zaten
Sadiyealp Sydagn bize doktorumuz tonimer diye bi damla verdi ilk onu damlatiyorum burnuna elimle burnunun ustunden ileri geri yaptiriyorum sonrada burun aspiratoruyle çekiyorum hemen rahatliyo🤗