Kızım 7+6 aylık qaliba virusa yakalandı bana da kızımdan bulaştı şimdi daha iyiyim ama kızım hala öksürüyor balğamlı sanki hışıltı var hem de aşırı . 3 gün önce doktora götürdüm . Bende çocukluktan çok kötü alerji var şu aylarda çiçekler , tozlar derken alerji oluyorum dışarı çıkamıyorum resmen . Hamileyken de öyle oldum . Doktor dedi ki , çocuğa da sütümden alerji geçiyormuş hem de soğuk almış . Ama 3 güne geçer dedi hışıltı burnunda dedi ciöerlerine inmemiş . Şurup yazdı 3 gün ver dedi . Verdim ama daha da artmış durumda 😔 uyuyamıyor bebeğim😔