Kokoshbaby Nuuu ben dyson v8 kullaniyorum tüm aparatları war daha yüksek modellerine gerek yok bence benim ewim 3 artı 1 şarjı tam gidiyor
Asyaveannesi04 Nuuu bende v10 var tüm aparatları mevcut tuşa sürekli basılı tutuyorsun ama v12den hem haznesi hemde sarj süresi daha uzun evim 3+1 120 m2 tüm evi süpürmeye yetiyor 🌺
ezgidag V12 öneririm hem ağır değil v15 e göre hem de bir kere düğmeye basman yeterli. V15 de pedala devamlı basman gerekiyor
Nrcnkseri V 8 kullanıyorum. Gayet memnunum bana yetiyır süpürmek terapi gibi geliyo , üst model gerek yok diye düşünüyorum .tetik öyle bi ayarlanmış ki elin hep orda rahatsız etmiyo