Seherilbnnn Kızlar bebeğim 10 aylık doğduğundan beri uyku problemimiz var gece bir saatte bir uyanıyoruz ve mama içiyoruz her saat başı artık bu durumdan çok yoruldum lütfen bi fikir verin napmalıyım😫