asiltonunmommysi Benguu_72 yoyko city 3 in1 kullanıyorum tek elimle katlanabilir ve tek başına rahatça taşıyabilirsiniz. Yer kaplıyor sadece o yüzden tercih meselesi
Ece__ Benguu_72 biz bagi kullanıyoruz.modelini bilmiyorum ama tek elle katlanıyor, ve aşırı az yer kaplıyor katlayınca. Çift yönlü kullanılabiliyor ve kullanması gerçekten pratik çok memnunum
tubiiik_ Benguu_72 yoya plus pro cok memnunum taş gibi araba kabin boy sürüsü katlaması cok kolay cok memnunum https://yoyabebek.com/urun/yoya-plus-pro-minnie-mouse/
Aysee_38 Benguu_72 bizde baby 2 go var kabin boy 2017 model. On numara. İyi ki de almışım. Travel sistem çok kötü kaba ve sığmıyor. Biz uçağa bile sokuyoruz üste