civcivim0 İyi geceler hanımlar. Bebeğim 20 günlük. Babyjörn muadili ana kucağı almıştım. Ne zaman kullanabiliriz?
Asyaveannesi04 civcivim0 ben 1 aylıkken koymaya başlamıştım babybjörne 14 aylık oldu dana hala ondan inmiyor 😂
Mahimdeniz Hemen koy🥳 bizimki 26 günlük 20. Gün koymuştum çok sevdi hatta otomatik sallanan da vardı onu sevmedi😁