Mlkkrm ben gerçekten satmama konusunda ısrarcıyım, her şey yoluna girdiğinde siz de bize ufak bi hediye yollarsınız anlaşırız. Sizi çok iyi anlıyorum. Kocaeliliyiz biz de 99 depreminde daha küçüktüm ama çektiğimiz sıkıntılar dün gibi aklımda. O yüzden bugün birbirimize destek olmayacaksak ne zaman olacağız :)