Merhaba bir senedir Vandayız , eşim asker ben de polisim , doğudaki illere göre iyilerden bir tanesi , memleketin olmadığı sürece tabiki alışmak zor, ama iş icabı biz her yere gider her yerde çalışırz , imkan olarak özel hastanelere gittim geldim ben ikinci çocuğumu Burda doğurdum lokman hayat hastanesinde doktorumdan hastaneden memnunum , diş olarak da özel tercih ediyoruz , bölge hastanesi çok yoğun üniv hastanesi malum öğrencilerin elindesin , Allhım ciddi rahatsızlık vermesin , inş gelirseniz rahat edersiniz, toki polis lojmanlarını çoğunlukla tercih ediyorlar Edremit’teki büyük olduğu için evler , havalimanına yakın polis lojmanlarında dolu ama evler küçük maalesef çok bakımsız yine önden gelip sizlerde kendi gözlerinizle görür ona göre karar verirsiniz , sivilde oturmaya karar verdi iseniz iki Nisan bölgesini tercih etmeniz merkeze yakınlık olarak sosyal çevre olarak bence daha iyi , ben Tuşba tarafında askeri lojmanlardayım şükür biz iyiyiz lojman dışında da oturmayı hiç düşünmedim, hakkınızda hayırlısı olsun bebeğinize sağlıklı ömür diliyorum