Deletedmom_110 Kızlar bu doktora sünnet olan var mı ? Çok kararsızım bebeğim 57 günlük Klempli yapıyor lokal anesteziyle siz nasıl yaptırdınız? Cumartesi Sabah 9 muanemiz 1 no büyük bezle gelin dedi asistan çok heyecanlıyımmm inşallah sorunsuz sıkıntısız geçer
Semaaa39 Deletedmom_110 merhaba doktoru bilmiyorum ancak bizde klipsli yöntemle olduk. 50 günlüktük. Keşke doğar doğmaz yaptırsaydım dedim. Çünkü daha kendini bildiği için zor geldi bana da. İlk anestezi iğnesinde sonrasında da ilk çişte çok ağladı oğlum. Sonrasında zaten 1 no buyuk bez kapak kapadık kremler sürdük derken geçti. Ama zorlayıcı bi süreç
Eymen-0212 Deletedmom_110 valla ağlamasina dayanacaksan yaptır canım 3ay 7 günlüğüz daha bugün sünnet oldu anestezi geçtikten sonra çok ağladı
Sedakbyk Deletedmom_110 oglum 4.5 aylıkken cocuk cerrahına yaptırdım ıkı ıgne vurdu sadece ozel bolge kısmı uyustu sonra yarım saatlık bır operasyonla sunnet bıttı cok sukur cok aglamadı sadece gece bıraz mızmızdı ama ertesı gun bısey kalmamıstı
kubramomm- Deletedmom_110 Merhaba canımız annemiz, Hastane&Doktor postlarında forum kuralları gereği il belirtmeniz gerekir. Yaşadiginiz ili öğrenebilir miyim ?🌿
Eymen-0212 Deletedmom_110 aslında insan iki türlü de pişman oluyor bide annelik duygusu kıyamıyo insan 😅 bı doğumdan sonra eve geldiğimizde çok ağlamıştı ama bu ağlaması çok kötüydü zoruma gitti desem yeri var çocuk resmen canım acıyor anne der gibi bakarak ağladı 🥺 şimdilik iyi artık yaptık geçti gitti dicez
Semaaa39 Deletedmom_110 geç olmadan yaptırın. Buyuyunce hiç dayanılmaz. Bizim şuan geçti çok rahatladık
ciqdemu Sedakbyk kime yaptırdınız bende yaptırmak istiyorum ama hangi doktora gideceğim bilmiyorum ayrıca da çok aşırı pahalı olmuş
Duyguck_ RuzgarUlas zafer dörtdoğana tavsiye üzerine gittik bir sıkıntı yaşamadık kendi doktorumuzda yapılan sünneti beğendi