Nazlakadirova kizimin ebesi ayni zamanda yakin arkadasim. Sudocrem aldirmisti bana alisverislerim esnasinda. Ilk gunden beri onu suruyorum. Cok yogun bir krem oldugu icin cok az alip surmek yeterli oluyor. Iceriginin cok temiz olmadigini soyleyip kullanmayanlar var tercih meselesi birsey diyemem. Birde ne tetikliyor onuda bulmak lazim. Cok mu alti islak kaliyor? Yd kullandiginiz bez mi yaramadi. Cok ufak cunku. Birde cocuk doktorunuza sorun derim ben. Eger henuz yoksa sehrinizfr hizlica bir cocuk doktoru bulun bence. Kizimin ikinma kaynakli makatinda ufak 2 catlagi vardi doktoruna ilk gittimizdr 15 gunluktu muayenedr gordu doktoru. 2 ayri kremi karistirip surmemizi soyledi. Pisik ilerlediyse merhemde gerekebilir.