zuleyhaeymen14 oğlum 14 yaşında kızım 4 aylık.oğlumu 6 yaşına kadar bi doktora götürdüm çok iyi diye her hastalanmada antibiyotik verdi sonra doktorumuzu değiştirdik ve oğlum 8 yıldır bir kere bile antibiyotik kullanmadı hastalandığında.eğer çok kötüyse serum taktı yada doğal ürünler önerdi.kızımıda aynı doktora götürüyorum şükür hastalanmadı hiç ama aşı olduğunda bile calpol yazdı ki günde 3 kere denmesine rağmen 1 kere yarım çay kaşığı ver diye uyardı.bence doktorunuzu bi değiştirin sürekli antibiyotik verilmesi bana mantıklı gelmiyor.