Mavisim21 Kızlar merhaba oğlum hasta soguk algınlığı var ve ishal yarın sağlık ocağı asimiz var hastayken aşı yaptiraniniz oldumu ertelemelimiyim..
papatyahanim0905 Geçmiş olsun. Hastayken hemşireler genelde aşıyı erteliyorlar. Siz gidin sağlık ocağına size gün verirler tekrar