Raniird bende yaklaşık bir iki ay önce ritim yüksekliğinden gitmiştim kardiyoloji ye hatta bi kaç doktor gezdim de sayılır ritim holterde bisey çıkmadı stresten olabilir demişti bazen böyle 55 52 çıkıyor bende neden böyle oldu diye kafaya takıp duruyorum Suan akıllı saatte nabzim 71 görünüyor