cikolatadelisi oyun semalarini araştırın, bu cocuklarda görülen bişey, birkaç ay evvelde yerlere sürekli biseyler atiyodu bende komşu kiziyo diye engelliyodum oda bir oyun şemasiymis, onu atlattık döndürme başladı, döndürme bitince başka bir evre gelecek, hayatı bu şekilde öğreniyorlar ve bizler panikle aaa bak ismine bakmadı bakmiyo diye stres oldukça bu onlarada yansıyor, doktor dediki hatta bana deneme amaçlı ismini derseniz habire zaten bakmaz, belirli bir amaçla çağırmaya çalışın hoşuna gidicek birşey gösterin böyle böyle bakar, içinizi rahat tutun doktor randevusuna kadar aklınıza kötü şeyler getirmeyin inşallah sağlıkla buyuyecekler 🤲