Yavuz_ihsan Bizde 9 aylık olacaz tık yok yere koyunca çok çabuk sıkılıyor emekleme çabası da yok sanırım yürütece alışınca ona kolay geliyor ve emeklemek istemiyor yürütece güveniyor bizde 6 aylıktan beri kullanıyoruz
Oglu_m Guly1 pek bırakmiyordumm annemlere geldim burası köy evi ahsap bı haftdir yürüteç kullanmıyorum ama çokta bı gelişme yok gayretli değil çok çok zorlanınca ağlıyor kendi evime gidincede koycam beton labinant çeker hasta olur diye yere pek koymuyordum
Aybarsegebebek Guly1 evet. Sürekli bırakıyorum. Halının her yerinde oyuncak poşet ne hoşuna gidiyorsa onlar oluyor. Döne döne ulaşıyor ya da çalışıyor. Tabi kimi zaman yapmak istemiyor ama deniyorum ben
Yavuz_ihsan Aybarsegebebek ama büyük rahatlık o içindeyken tümü işimi hallediyorum alissa ne olacak ki yani eninde sonunda o çocuk yürüyüp ayaklanacak ben büyük oğlumda kullandım yürümeye tam anlamıyla başlayınca bıraktık yani demem o ki çocuk yürüyecek zaten bence yürütec çok sorun olmaz diye düşünüyorum kendi düşüncem
ElisaMom_ Aybarsegebebek benim bebeğimde 9 aylık yuvarlanıyor sürünüyor emekleme pozisyonu alıyor ama emeklemiyor 🙄her bebeğin gelişimi aynı olmuyor sabredelim
Aybarsegebebek ElisaMom_ bende öyle diyorum ama acaba benim mi bişiler yapmam gerek diye de düşünüyorum işte
ElisaMom_ Aybarsegebebek ben önüne oyuncaklarını koyuyorum mesela emekleyerek gidip oyuncaklarına ulaşmaya çalışıyorum aynısını ona da yaptirmaya çalışıyorum görür yapar diye çabalıyorum işte inşallah bı sonuç alırım
Eminecak Aybarsegebebek oglum 7 aylıkken emeklemeye başladı başta atıyordu kendini öne kurbağa gibi sonra dizlerinin üzerinde durmasini ogrettim öyle öğrendi. Yürüteç de annenin tuvalet ihtiyacı için gerekli görüyorum onun dışında gerekli görmüyorum ☺️
Aybarsegebebek Eminecak evet önceden beşiğin içinde oyuncaklarla oynarkn rahattım artık kalkmaya çalışıyor kenara tutunup artık kprkuyorum bırakamıyorum
Eminecak Aybarsegebebek benimki de öyle kalkip atiyor kendini kafasini vuruyor durmuyor ağlıyor beşikte mecbur bir kaç dk bırakıyorum bazen yemek yaparken de bırakıyorum baska zaman durmuyor yürüteci sevmiyor
icidisibiranne Benim kızım da 9 buçuk aylık ve emeklemiyor yüz üstü yatırdığımda poposunu kaldırıyor sonra hemen sinirlenip ağlamaya başlıyo ama sürekli ayaklanmak istiyo ve bi kaç adım atıyor tuttuğumda, bu arada yürüteç kullanmadım
Ensar2022 Aybarsegebebek önüne oyuncak koyup teşvik edebilirsin Bizimki 6 aylıkken aylıkken geri surutunuyodu ayaklarından tutup ileri gitmesini sagladim 6 buçuk eylikkende emekledi
Aybarsegebebek Ensar2022 benimki de sırt üstü yatarken ayağından destek alıp geri geri gidiyo baya ama yüz üstü yok
Haydinn Aybarsegebebek benim kızım 10 aylıkken sürünme 11 aylıkken emeklemeye yaşında da yürümeye başlamıştı geç değil her bebek farklı 🥰 çok üstelemedim açıkçası bazen teşvik amaçlı en sevdiği oyuncaklarını az biraz ötesine koyuyordum yanında bende emekliyordum onunla öylece oluverdi 😊yürüteçte 6. Aydan 11. Aya kadar sınırlı bi şekilde kullanmıştık
Bsrgks Aybarsegebebek valla çoğumuz bindik yürütece öyle sorun olan da hic duymadım eskilerden 6 . Ayından beri uyku dışında çoğunlukla onda hatta ara ara alıyorum geri koyuyorum çünkü kollarım artık tartmıyor bile 😂 oda gayet keyifli her odada yanyanayız suanda 8.5 aylık emekleme yok çabada yok gerçi ara ara yere de koyuyorum ama sıkılıp ağlıyo hemen 😂 keyfini bekliyoruz