Y-A-Annesi 14 aylık oğlum öksürüyor ne kadar dikkat etsem de yine bitti diyorum yine başlıyor ne yapabilirim
Asyaveannesi04 Y-A-Annesi baby balm vicks sürün ayağının altına yada pamuklu bezi ütüde ısıtıp göğsüne koyun 🌺
tuzludakota Y-A-Annesi dün doktorumuz bize bisolnatur diye bi şuurp verdi ama bitkisel içerikli gerçekten faydası oldu sizde bi bakın isterseniz
Aysnndoruk Ben göz ayarı yapıyorum 2 k.pekmez koysaniz çay kaşığının ucuyla k.biber bir corbo kaşığı yağ dut pekmezi ama verdikten sonra boğazında kalsın biraz 10 dk falan su bile verme cnm balgamı bile burnundan nasıl sökturuyo
Y-A-Annesi Aysnndoruk yaptım Allah razı olsun şükür kesti ama belli bir saat sonra yine tekrarlıyor ya öksürük geçene kadar vermemiz mi gerekiyor ve günde kaç kez vermeliyiz çok soru sordum ama kusura bakmayın
Y-A-Annesi tuzludakota yok o ilacı söylemedim sorduydum önerdiğiniz yada yazacağınız bir öksürüğü geçirecek şurupu bu yaşlarda kullanılmıyor dedi. Hırıltı olmadığı sürece sorun yok dedi yolladı
tuzludakota Y-A-Annesi doğrudur tabiki ama öksürük ilerlerse oda kötü bu arada ben sarımsak ezip zeytinyağında bekletiyorum gece uykusuna geçerken bebeğimin ayak altlarına sürüyorum bu yöntem de çok faydalı oluyor bize
Aysnndoruk Çok öksürmeyince 2 kez veriyorum çok öksurunce 3 yada 4 kez ver pekmez sanki ilaç değil bisey değil çok sevindim cnm iyi geldiğine
Y-A-Annesi Aysnndoruk öksürük geçti şükür ara ara olursada tarfinizi veriyorum kesiyor 🫶 Allah razı olsun