Merhabalar, oğlum 14 aylık her gece istinasız çişi bezinden çıkıyor, kıyafetleri ıslanıyor ve ağlayarak uyanıyor. Primanın külot bezini kullanıyorum. Bezini giydirirken lastiklerini vs çok dikkat ederek giydiriyorum fakat malesef bir işe yaramıyor. Ara ara sleepyi de deniyorum fakat sonuç aynı. Artık ne yapacağımı şaşırdım. Bu çiş olayı yüzünden geceleri uykusu bölünüyor. Önerilerinize çok ihtiyacım var 🙏🏻