Izel45 urazinannesiiiiii bizde bir problem olmadı bence emziriyorsan Bi yediklerine dikkat et bide 4 ay da öyle zamanlar oluyor belki aynı ana denk gelmiş olabilir
urazinannesiiiiii Izel45 evet emziriyorum geçti bebeğimin gazı huzursuzluğu ama bugün kaka yapmadı hiç sanırım anne sütü alınca 5 gün falan yapmaması normaldi beklicem bakalım
yazgulu123 urazinannesiiiiii bende başka kullanıyordum eczanede bitmiş bu da çok önerilince ondan alayım dedim ama çoçuğum mahvoldu kabızlıktan.
Busra1999 urazinannesiiiiii beter bişi o ilaç ben sağlık ocağınınkini kullandım aylarca hiç bişi olmadı onu bi kullandım çocuğun yanakları kızardı bir ay gitmediğim hastane kalmadı alerji çocuk diyo sonra bi düşündüm o ilaç yaptı gittim 3 gün kortizonlu krem kullandım doktorum önerisiyle aklıma geldi yine gerildim gece gece :)
urazinannesiiiiii Busra1999 ben de sağlıkocagının verdiğinden çok korkmuştum 😀 cokkk geçmiş olsun iyi olsun bebiş :)
Masal04 Bestiron kullanmaya başladım kabızlığımız var ocean a geri mi dönmek gerekli ocean kullanırken olmamıştı acaba ek gıdaya geçtik ondan mı 5 gündür kestim bakalım Bestironu
Mercosey Masal04 ek gıda başlangıcında olabiliyor kabızlık. Ocean ya da bestiron kabız yapmaz. İçeriğinde demir miktarı düşük miktar. Esas çocuğunuzda demir eksikliği anemisi başlarsa reçete edilen ilaçlar kabızlık yapabilir. Çünkü çok daha fazla demir içerir
urazinannesiiiiii parla19 Anladım biz de olmadı kabızlık dediğim gibi ama bugün yapmadı işte devam etmez insallah siz de bi danışın isterseniz emiyorsa eğer 5 güne kdar falan normalmiş yapmaması ama sert olunca kabız diye biliyorum
urazinannesiiiiii Mercosey geçti çok şükür huzursuzluğu sadece bugün kaka yapmadı ama emiyor 5 gün falan normal yapmaması diyorlar anne sütü alan bebekte olabiliyormuş ama günde 3.4 defa yapan bir bebekti devam etmez insallah bakalım
Masal04 Mercosey kan verdik çok şükür bişe çıkmadı b12 düşük müş sprey şeklinde bi ilaç verdi doktor. Doktora danıştım bi 10 gün ara ver dedi o yapıyorsa anlarız dedi
Mercosey urazinannesiiiiii ilk zamanlar günde 10 kere bile yapar bebişler büyüyor annesi kendi kaka rutinini oluşturacaktır. Bir de ek gıdaya başlayınca iyice değişiyor ama sonra düzenine giriyor
Canannkk Hilal_-19 kızarıklık kendılıgnden gecıyor mu acaba? Benım bebegımde de bugun aynı sorunu yasadık ı yerıne degmemıstı sımdıye kadar bugun yanagına degdı ve kızardı agzının kenarı bı sey yapmam gerekir mi?