9 günlük bebeğim var. Ama memeyi tam tutturamıyorum. Göğüslerimin biri büyük biri küçücük .küçük olanı daha rahat tutturabilirken diğerinde çok zorlanıyorum. Ayrıca sütüm az olduğundan arada ablam da emziriyor mama vermemek için ablam da destekliyor. Ablamın memesini şak diye tutarken ben dakikalarca kıvranıyorum özellikle geceleri. Aslında ablam gösteriyor ama yine de tam beceremiyorum yav nedir bunun püf noktası?