Kızlar 18 Ocak son adet tarihimdi 5 gün sonra kan verdim hamile olduğumu öğrendim değerlerim 318, 775, 1450 diye yükseliyordu bı sikinti yoktu 2 gün önce benden durduk yere açık renk bir kan geldi yerleşme kanaması sandım bı saat sonra daha çok gelmeye başladı açık kırmızı renkteydi akşama doğru kopkoyu kırmızı bi kan geldi ve sancım başladı hastaneye gittim beta verdim beta HCG değerim çok az yükselmişti 1450 den 1900 çıkmıştı 1 haftada doktor dediki bebeğin sağlıksız ondan düşük yapıyorsun eve gittim ondan sonra ki gün 2 tane ciğer gibi parça geldi sonra doktora gittim beta verdim beta ,600 e inmişti doktor dedi düşük yapmışsın
Neden böyle bi gebelik yaşadım neden düşük yaptım anlayamadım böyle bişey başına gelen varmı 😥 bidaha olurmuyum hamile 😞