Omurbebek benim oğlumda 13 aylıkken ısırdı bende sert tepki verdim bıraktı hatta burda post açmıstım memeyi gördüğü an cığlık kıyamet ağlıyodu asla emmiyordu o ara hep sağıp verdim. Sonra emzirme danışmanı dilruba hanıma yazdım instagramdan 1 hafta falan hiç teklif etmeyin ama sağıp vermeye devam edin ara ara uykusunda vermeye calısın almazsa zorlamayın kendi gelecektir dedi gercektende öle oldu 2,5 hafta sonra kendi geldi yattı kucağıma emmek istedi sizi cok iyi anlıyorum bende cok ağlamıstım bıraktı diye ama hala dewam ediyor emmeye 16 aylık oldu