Kızlar oğlumun poposunda mantar oluştu silerken kanamaya başlamıştı artık. Bende eczaneden fungoid mantar kremi aldım ertesi gün doktora götürdüm. Doktor hipokort alerji kremi verdi ama onu kullandıktan sonra kızarıklık şeklinde olan pişik cogaldı ve poposu komple kırmızı oldu. Alerji kreminin alerji yapması normalmi sizce. Hipokort un içeriğinde de mantar varsa kullanmayın yazıyor 😔 gecmiyo oğlumun poposu dahada cogalıyo