Bebeğim 11 aylık yürümeye başladı. Şuan 1 yaşında.Yürümeden önce de ayakkabı giydirip ayağa kalkmasını bekliyordum basmıyordu ayakkabı ile dikilmiyordu. Şimdi yürüyor ayağında ayakkabı varken emekliyor. Ayakkabıyı çıkarınca yürüyor ne yapabilirim. Ayakkabı giymesi lazım dışarda gezmesi için. Aynı durumu yaşayan anneler var mı?